WELKOM BIJ ROZON

HÉT PLATFORM VOOR RECHTSWINKELS IN ZUID-OOST NEDERLAND

Montessorilaan 10, GR.00121, 6525 HR, Nijmegen

Overkoepelend orgaan voor rechtswinkels

U bent hier op de juiste plek!

Het Rechtswinkel Overleg Zuid-Oost Nederland (ROZON) is de overkoepelende organisatie voor de bij haar aangesloten rechtswinkels. ROZON werkt vanuit de Radboud Universiteit en vormt de schakel tussen de Faculteit der Rechtsgeleerdheid en rechtswinkels in de regio Zuid-Oost Nederland. Doel is om de samenwerking tussen deze instanties en daarmee de kwaliteit van de rechtshulp te verbeteren. ROZON organiseert cursussen, workshops en trainingen voor rechtswinkeliers. Daarnaast worden werkruimten, literatuur en hulpdocumenten beschikbaar gesteld voor haar leden. ROZON vormt hét platform voor rechtswinkels in Zuid-Oost Nederland.

24 jaar ervaring

Wij staan al sinds 1999 voor u klaar.

21 rechtswinkels

ROZON kent 21 aangesloten rechtswinkels.

pexels-ekaterina-bolovtsova-6077381 kopie

Eerstvolgende Activiteit